Taalreis naar Bournemouth

Dag 4 in Bournemouth

HoiHoi,

Vandaag is het alweer dag 4 op mijn eigen kamer. Maandag moest ik even naar school om een test te maken zodat ze me in konden delen. Deze test had ik blijkbaar goed gemaakt aangezien ik in een advanced (gevorderd) klas ben geplaatst. Ondertussen heb ik mijn 2 spaanse huisgenoten ook wat beter leren kennen, ze vroegen of ik mee een film ging kijken en dat was erg gezellig.

Gisteren had ik mijn eerste dag in het hotel. Ik moest er om 7 uur sochtends zijn, er werd die dag van alles uitgelegd en heb toen mijn rooster gekregen voor de komende 3 dagen. Dit was werken van 7 tot 12, en dan om 18.00 uur weer terug komen om de dinner shift te werken tot een uur of 22.00, dit 3 dagen op een rij + op dinsdag en donderdag taalschool tussendoor. Dat is best even wennen, veel nieuwe dingen die op me afkomen en weinig slapen. Veel van mijn collega's in het restuarant komen ook uit het buitenland en gaan naar dezelfde taalschool als ik. Er zijn vooral veel duitse en maar 1 nederlands meisje op het werk. Iedereen is erg aardig en heeft het beste met je voor. Ondertussen heb ik mijn rooster voor komende week ook gekregen en gelukkig ben ik ook een paar dagen vrij zodat ik de rest van Bournemouth kan ontdekken.

xxx Michelle

Reacties

Reacties

nicky robben

wat ontzettend leuk!
ik hoop echt dat je een top tijd gaat krijgen.

veel liefs,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active