Taalreis naar Bournemouth

Week 3 in Bournemouth

Hallo allemaal!

Afgelopen week heb ik weer een aantal avondjes moeten werken, naar school geweest, en af en toe naar de sportschool geweest. Afgelopen zondag had ik mijn healt and safety training op het werk. Dit was erg interessant, het ging vooral over hoe we moeten handelen als er een brand uitbreekt of het alarm af gaat. Afgelopen week heb ik bij het uitgaan ook nog wat mensen leren kennen waarvan 1 nederlandse jongen, ik zit ook bij hem in de klas en woont hij in Berkel-Enschot, toevallig!

Afgelopen week schrok ik me opeens helemaal kapot toen er opeens een spin over mijn muur heen liep. Zoals jullie weten is dat echt mijn grootste angst, SPINNEN

Yell
Ik wist niet wat ik moest doen dus ben maar snel m'n buurman gaan halen, en omdat ik zo aan het roepen was kwam ook m'n overbuurman even een kijkje nemen, om vervolgens die spin kwijt te raken!! (serieus papa als jij zoiets zou flikken dan had ik je eigenhandig vermoord) Daardoor kon ik snachts niet slapen en toen ik midden in de nacht de lamp aan deed zat ie weer heel leuk op de muur te koekeloeren. Gelukkig liep mijn bovenbuurman net naar beneden en kwam mijn nachtrust redden door de spin weg te halen, pfffoeeehhh....

Verder ben ik nog heel slim geweest deze week om een (ik dacht) fles sinaasappelsap te kopen, het smaakte echt helemaal nergens naar, zo vies. Todat ik er achterkwam dat het onverdunde ranja was... lekker handig dus weer.

Verder deze week; Morgen naar Southampton voor een gesprek in het jobcentre voor mijn National Insurance Number, dat word onderhand ook tijd, om mijn verzekering te regelen.

En het leukste van komende week, over 3 dagen komt Harm logeren voor 3 nachtjes!

Binnenkort (als ik weer wat meemaak) horen jullie weer van mij!

Groetjes Michelle

Reacties

Reacties

L Timmermans

Waren het engelse Spinnen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active