Taalreis naar Bournemouth

Weekendje met Harm!

Hoi allemaal!

Afgelopen weekend is zoals jullie weten Harm langs gekomen! Dit was natuurlijk super leuk maar het vloog letterlijk voorbij. Ondertussen zit hij alweer bijna in het vliegtuig terug naar ons kikkerlandje.

Vrijdagmiddag om 13.00 uur is harm aangekomen in Bournemouth, savonds zijn we heerlijk uiteten geweest bij het Days restaurant (all you can eat) en savonds lekker op het strand een biertje gedronken. Zaterdag zijn we lekker met z'n 2tjes bournemouth zelf in geweest en heb ik hem de stad een beetje laten zien. Savonds nog even lekker pizza besteld, want we waren wel heel moe van al dat gewandel. Op zondag hebben we de trein gepakt naar Brockenhurst, 10 minuutjes vanuit Bournemouth, en we stonden midden in het new forest park. Helaas konden we nergens een kaart vinden, dus besloten we om maar gewoon te gaan wandelen. Na 2,5 uur gewandeld te hebben vroegen we ons toch wel af hoe we nou eigenlijk terug konden, ofterwel we waren hardstikke verdwaald. Gelukkig liepen er een aantal mensen rond die rond het gebied wonen en er goed de weg kennen, een man heeft nog een half uur met ons meegelopen en ons vervolgens een lift gegeven naar dorpje Brockenhurst. Gelukkig maar want onze beentjes deden onderhand wel een beetje pijn. Daar hebben we nog een lekker biertje gedronken in een pub en nog wat gegeten. Savonds op mijn kamer nog Boer Zoekt Vrouw gekeken, en lekker gaan slapen. De volgende dag was het alweer tijd om naar huis te gaan voor harm, en is het voor mij weer tijd om weer aan het werk te gaan!

Ontzettend geslaagd weekendje gehad dus!!

Onder het kopje foto's staan een aantal leuke foto's van afgelopen weekend!

Liefs, Michelle

L Timmermans

Nou wat zijn jullie toch sportief en lekker van elkaar genoten, leuk dat het weekend zo goed geslaagd is.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes Oma