Taalreis naar Bournemouth

werken, op stap en nieuwe mensen leren kennen

Hoi Allemaal!

de laatste paar weken heb ik me goed vermaakt! ik ben regelmatig op stap geweest en weer een nieuw nederlands meisje leren kennen waar ik regelmatig leuke dingen mee doe. Deze week ben ik alweer 3 keer op stap geweest, dat kan nu want het is even een rustig weekje op het werk. Volgende week word het weer drukker dus dat wil zeggen ook weer meer werken! Al dat werken gaat me prima af, het is leuk om in de bediening te werken van dit hotel, het mindere is dat je evenveel tijd bezig bent met het bedienen van gasten en het poetsen en poulleren van al het bestek en de borden. Het weer blijft hier ook maar raar doen, op het ene moment kan het heel lekker zijn, terwijl het andere moment je handen van je armen afvriezen. Ik denk dat dat te maken heeft met de wind die hier altijd op staat.

Nu heb ik jullie nog wel wat te vertellen, afgelopen weken heb ik heel veel nagedacht over het naar Amerika gaan meteen nadat ik terug zou komen van Engeland. Ik heb besloten om Amerika te annuleren zodat ik lekker de zomer in Nederland kan doorbrengen voordat ik weer naar school moet. Hetgeen wat me deze beslissing heeft laten maken ik dat het allemaal zo veel word! eerst 4 maanden engeland, dan 2,5e maand Amerika, vervolgens half jaartje naar school en weer een half jaar buitenlandse stage. Dit word me allemaal wat teveel, zeker nu ik ook echt in Engeland zit en jullie thuis allemaal wel heel erg mis! Dus als ik 31 mei terugkom, dan ben ik ook echt terug!

Heel veel liefs uit Bournemouth,

xxx Michelle

Reacties

Reacties

Opa Dre

Dat is heel verstandig Michelle

Oma Lies

Leuk dat je niet naar Amerika gaat want dan moeten we je nog langer missen en dan kun je nog meer van onze aardbeien genieten en wij van jou.
We hopen dat je nog een hele fijne tijd hebt in Engeland
En we blijven graag op de hoogte van je avonturen daar zo ben je toch nog een beetje dichtbij.
Groetjes Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active