Taalreis naar Bournemouth

Op de helft!

Hoi Allemaal!

het is alweer een tijdje geleden dat julie via mijn blog iets gehoord hebben van mij, maar vandaag zit ik precies op de helft van mijn avontuur! De afgelopen week was helaas wat minder leuk, de hele week op bed gelegen met koorts en buikgriep, tja dan wil je het liefst zo snel mogelijk naar huis natuurlijk. Maar ik ben er nog, en ik ben beter, dus ik kan weer gaan werken en leuke dingen doen!

Morgen komt er als het goed is een nieuw huisgenootje, een duits meisje, en de week erna komt er een italiaanse jongen in het huis wonen, dus dan heb ik eindelijk weer wat mensen van mijn eigen leeftijd om me heen! Over 2 weken komt Romy al een weekendje op bezoek, en de week daarna komen papa en mama met kevin en nicky naar Bournemouth met een camper, die zullen hier iets langer dan een week zijn! De week daarna ga ik lekker een weekendje met Harm naar London en dan nog 3 weken, en dan is het alweer 31 Mei!! Zo gaat het natuurlijk wel snel!

liefs, Michelle

Reacties

Reacties

Opa Dre

Fijn dat je weer beter bent

Alex, Jolanda, Kevin en Nicky Robben

We hebben er zin in, tot over 3 weken!

Romy

jaaaaa bijna!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active