Taalreis naar Bournemouth

Weekendje met Romy

Hoi allemaal!!

Het is alweer een hele tijd geleden dat jullie van mij gehoord hebben, en heb ondertussen ookal weer van alles mee gemaakt!

Afgelopen weekend is Romy op bezoek geweest en dat was natuurlijk super leuk. Het is heel fijn om iemand te zien die je echt kent. We zijn 2 keer op stap geweest, lekker weesten shoppen en uiteten geweest, super relaxed weekendje gehad. En volgende week is het de beurt aan papa, mama, Kevin en Nicky om langs te komen! Het is hier de laatste tijd echt ongeloofelijk lekker weer, dus dat is echt ideaal. Als ik een dagje vrij ben ga ik lekker naar het strand of het park, lekker in het zonnetje liggen, vaak met Laura.

Afgelopen week heb ik ook met Laura een hardlooprun gelopen, we hebben de 5 km gedaan en ik had 'm binnen een half uur uitgelopen, dat was wel een nieuw record! Het was wel ongeloofelijk zwaar langs het strand af, en de terugweg met een enorme tegenwind. Maar het is me gelukt! Verder heb ik het hier super naar m'n zin en is het echt heel leuk om hier te zijn. Het werken gaat ook nogsteeds goed en nu het lekkerder weer word zijn er heel veel bruiloften, dat is super leuk om te werken. Helaas was ik afgelopen week wel uit m'n pantalon gescheurd tijdens het werken, daar pesten ze me nogsteeds mee haha..

Nu heb ik nog 6 weken te gaan, maar het gaat wel heel snel!

Liefs, Michelle

Reacties

Reacties

Oma

Michelle werk jij zo hard dat je uit je broek scheurd? fijn dat het nu heel goed gaat en dat je heel veel
plezier maakt.Onze garage is nu dicht en hier en daar moet nog wat bijgewerkt worden.
Groetjes Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active