Taalreis naar Bournemouth

2 dagen voor vertrek

Hoihoi,

Het is vandaag 5 februari, dat betekent dat we over 2 dagen vertrekken naar Bournemouth!

Papa en mama brengen mij weg met de auto, we rijden vanaf thuis naar Calais en nemen daar de trein door de eurotunnel. Eenmaal in Engeland aangekomen moeten we nog 3 uurtjes rijden voor we op de eindbestemming zijn. Omdat ik pas zondag in mijn kamer kan, hebben we voor de nacht van zaterdag op zondag een hotelletje geboekt.

Nu ben ik nog druk bezig met de voorbereidingen. Gisteren voor de laatste keer gewerkt, vandaag nog de laatste dingen in de winkel gehaald, en vanmiddag komen de opa's en oma's nog even op bezoek. Ik heb er al helemaal zin in!

Jullie horen snel weer van mij!

xxx Michelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active