Taalreis naar Bournemouth

Aangekomen op bestemming!

Hoi allemaal,

Papa en mama hebben me afgezet bij het studentenhuis en ondertussen is mijn kamertje al helemaal ingericht! Gisteren zijn we al op pad geweest om het hotel te zoeken waar ik moet gaan werken en hebben een heel stuk langs de zee en de pier gelopen. Voor zover ik nu gezien heb is Bounemouth een hele mooie groenen stad waar heel veel studenten zitten. Vanochtend zijn we nog langs de taalschool gereden en daarna richting mijn kamer. Ik heb 2 spaanse huisgenoten die op dezelfde taalschool zitten als waar ik morgen heen ga, maar ze zitten hier al enkele maanden en gaan over een paar weken terug naar Spanje. Dan ben ik benieuwd wie er voor terug komt!

xxx Michelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active